Volenszki Sándor
2010-08-30 15:57:44
Internetes megjelenés - Mit írjak a weboldalamra?
A mi szakmánkban három típusú ügyfél létezik. Az egyik, akinek azért nincs (vagy nem sikeres az) internetes megjelenése, mert nincs mit mondania. A másik, akinek azért nincs (vagy nem sikeres), mert van mit mondania, de isten tudja miért, nem mondja, a harmadik pedig az, akinek van mondanivalója, ki is mondja azt, ezért aztán vannak is sikerei.
Miért olyan fontos a mondanivaló? Miért jön mindenki ezzel?
Az ember alapvetően társas lény. Az évezredek során külön tudomány fejlődött ennek a ténynek az elemzéséből, amit úgy hívnak, hogy szociálpszichológia. A szociálpszichológia azt vizsgálja, hogy az emberek közötti kapcsolatok, interakciók hogyan befolyásolják a gondolkodást (a teljesség igénye nélkül).
Viszonylag egyszerűen kikövetkeztethető, milyen jövő vár arra az emberre, aki az élete első harminc évét egy sűrű erdő mélyén, remeteházban töltötte, vagy arra, akit óvodás korától tudatosan arra készítettek fel, hogy aktív része legen egy társas lények alkotta közösségnek.
Egyszerűsítsük a gondolatot:
Ha beszélsz hallanak, ha megbízhatóan, rendszeresen okos és hasznos dolgokat mondasz, akkor hallgatnak rád. És mi lehetne okosabb és hasznosabb, ha megosztod az emberekkel azt, amit tapasztalsz, ami történik veled, vagy egészen egyszerűen amit tudsz.
Szakemberek vagytok, hosszú időt töltöttetek el életetekből azzal hogy megtanuljátok a szakmátokat és jók legyetek benne! Azok az emberek, akiknek szükségük van a ti szaktudásotokra csak egyetlen egy dolgot tudnak biztosan! Van szakirányú végzettséged, de azt, hogy milyen szakember, milyen ember vagy, azt nem tudják.
Azért kell beszélni (értelem szerűen az interneten írni), mert majd ők figyelnek, szépen csendben és egyre közelebb kerülnek hozzád, a szolgáltatásodhoz, termékedhez! Írj nekik arról, mi történt veled, hogyan kerekedtél felül olyan helyzetekben, amikor más már azt mondta, veszett fejsze nyele...
Beszélni természetesen felelősséggel jár, azonban van erre egy ide vágó gondolat, amit egy kiváló pénzügyi szakember válaszolt a blogján hozzászólásomhoz:
...és örök érvényű az is, hogy aki nagyobb felelősséget vállal, az előbb vagy utóbb sikeres(ebb) lesz, mint aki nem hajlandó felelősséget vállalni...
Szóval, írni, írni, írni...
Hasznos volt a bejegyzés? Mennyire?
Értesítés új bejegyzésről
Hozzászólások
Árverseny alapú piacon küzdök... |
2010-08-31 08:18:07 |
Adj tudást, vagy szórakoztass! |
2010-08-31 21:11:12 |
Bejegyzések
Mr. Diamantina
2010-08-31 08:18:07
Árverseny alapú piacon küzdök...
Olyan egyszerűnek tűnik, mégis mindig megszorulok azon a ponton, hogy mit is írhatnék! Árverseny alapú piacon küzdök a 30-60 napos fizetési határidejű bevételeimmel, egyszerűen nem tudom, mi érdekelhetné az én célpiacomat.
Volenszki Sándor
2010-08-31 21:11:12
Adj tudást, vagy szórakoztass!
Senki sem képes "kitalálni" azt, hogy vajon az ügyfeleket mi érdekelheti, egy dolog azonban biztos! Az ügyfeleknek szükségük van tudásra.
A döntéseinket minden esetben a rendelkezésre álló tudásunk alapján hozzuk meg. Minél nagyobb a tudás, annál nyugodtabban, annál biztosabban hozunk döntést.
Ezért aztán írni arról érdemes, amit egy ügyfélnek így is úgy is meg kell tanulnia.
Vagy marad a szórakoztatás! ;)