Volenszki Sándor
2010-07-26 14:44:32
Internetes megjelenés - Programozó, webmester, "kocka" bérbe?
Szerintetek mi a kulcsa a sikeres online vállalkozásoknak? Én már vettem részt sikeres online vállalkozás megvalósításában (nem is egyben), azonban ahogy kiszálltam a képből, mintha elfogyott volna az üzemanyag!
Mi lehet az oka? Súlyos pénzekért WordPress-t telepíttetünk, saját tartalomkezelőt fejlesztetünk, veszünk hozzá Webgalambot meg AutoResponder-t, keserves munkával tartalmat építünk, majd egy féléves projekt után széttárt karokkal várjuk, hogy történjen valami!
Hiszen megcsináltuk! Működik is! Vagy csak működött?
Az internet és az internetes biznisz olyan, mint egy számítógép. Ma megveszed, egy év múlva pontosan ugyan olyan mint volt, csak az idő felgyorsult körülötte! Az érzés kb. olyan, mintha állnánk az autópályán, leálló sávban. Akinek még van lélekjelenléte az dob egy elakadásjelzőt, akinek nincs, azt letarolják a jobbról előzők...
Négy-öt évvel ezelőtt, mikor a beúszok fénykorát éltük, a webes biznisz olyan volt, mint a Balaton-parti szálláskiadás a 80-as években. Ha akartad, ha nem, voltak vendégeid és fizettek! Csak egy darab zöld terület kellet, meg egy tábla, hogy Kemping! Három szempillantás alatt megtelel keletnémet Wartburg-okkal.
És mi lett mára? Nem elég, hogy úgy kell összevadászni a látogatókat, még finnyásak is! Ne hogy azt hidd, elég holmi tartalom! Mindenféle trükköket kell bevetni, hogy ne csak egy villámlátogatással tiszteljenek meg, hanem eltöltsenek némi időt nálad.
Ki az aki az elmúlt négy évben követte a web technikai és stratégiai változásait?
Hány új eszköz lett látogató szerzésre ez idő alatt?
A Twitter, a Facebook az egyre erősebb videó és képmegosztók és még számtalan eszköz, hogy jelen legyél, hogy a lehető legszélesebb körben ismerté tedd magad, cégedet.
Hányan tudjátok kihasználni ezeknek a szolgáltatásoknak az előnyeit? Mit tettetek, hogy tartsátok a színvonalat?
Emlékszek Attila (Juhász Attila – Juhász Munkaruha)!
Hányszor beszéltük át, hogy milyen videósorozatot kell csinálni munkavédelem témakörben!
És mennyi készült el belőle?
Csők István barátom a YouTube-ról kapja látogatói felét a Toyota FJ40 kulcsszóra, a V&V Utazási iroda videói meg hamarabb jön kulcsszavaira a Google-ben mint szöveges tartalmai.
Egyáltalán mire van szükségetek?
Mondjátok el és a legjobb ötletet megvalósítjuk! Ajándékba!
Cégadatokat is lehet nyomni szemérmetlenül! ;)
Bejegyzések